onsdag 9 januari 2013

Timeout wrap eller silky-knit jumper?!

Jag äger ingen timeout wrap cardigan...Men har haft en hemma som fick vända. Den var inte rätt. Men- jag är så sugen på en nu. I svart.

Samtidigt är jag av någon outgrundlig anledning sugen på en silky-knit jumper i almost black/black. Den är rätt kort vilket jag inte brukar falla för, gillar inte min bak, men den är liksom lite kul...och snygg...

Men båda? Nja...även med bra rea så....nja.

Vad tycker ni jag borde satsa på?

Baksidan måste visas, den är annorlunda!

Så nu har ni chansen- övertyga mig! Förklara vilken som borde vara bäst! Att jag dissade timeouten sist berodde på att jag tyckte att det blev för mycket tyg där fram. Kändes som om man såg stormagad ut....Fast på alla andra jag såg den så såg den supersnygg ut...




1 kommentar:

  1. Silky jumper helt klart!! Den är sååå fin!!
    Mvh A

    SvaraRadera