måndag 25 februari 2013

När tanten drämmer näven i bordet och surnar till.

Nu vill jag ha mina grejer. Och sedan tänker jag tänka mig för både en, två och flera gånger innan jag någonsin beställer därifrån igen. För nu drämmer tanten näven i bordet- nu har hon tröttnat! Grrr.

Ni minns kanske beställningen från CD som tog sådan tid? Den som det visade sig att det skulle varit aviserat både en och tre gånger till min mobil-rätt nummer stod (jag dubbelkollade) men som det aldrig kom någon avisering om....hm..?! Nåja. Paketet hämtades ut. Jag provade. Please:n = för stora. Mailar och ber dem lägga undan ett par mindre och skickar de andra med vändande post dagen efter.

Det är 10 dagar sedan nu.

Igår skickade jag ett mail och undrade stilla om min retur kommit åter och om de skickat mina andra byxor? Vad får jag för svar? "Nä, vi har inte behandlat din retur ännu. Återkom i mitten av veckan". Va fan?! Ursäkta språket men jag blir så trött... De har alltså inte ens hämtat? tittat på den? God knows!?

Men undrar gör jag- är jag kinkig? Är det bara jag som förväntar mig snabbare service? Vad tycker ni andra- hur lång tid får leveranser ta? Hur lång tid får returer/byten ta?
Sedan kan man ju tänka sig att när man får en retur från en kund som då har "råkat illa ut" med den ordern i första omgången- att man skyndar lite extra- för att den lilla kunden ska bli nöjd? Ha!

Nu vill jag ha mina byxor. That´s it.

2 kommentarer:

  1. det ska gå snabbare mycket snabbare!!! men den nätbutiken kan var så ojämn. Från att få varan dagen efter till att få vänta 2 veckor...

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ju därför jag undrar om de gör skillnad på person o person där! Och bara misstanken gör mig förbannad!

    Kram!

    Och nu får andra nätbutiker mina slantar...

    SvaraRadera