fredag 16 augusti 2013

Varför kan jag inte sluta tänka på den?!

Den där blusen. Den där ärmlösa blusen. Som min hjärna säger är snygg men som samma hjärna också viskar: det blir kallare sedan, hur ska du ha den då? Kommer du hinna ha den? Kan du ha den- du som inte har så smala armar? (det var inte min hjärna det där sista utan Jante...) Hjärnan fortsätter också med att hävda att eftersom jag inte riktigt kom överens med Burning Beauty tie shirt pga av halsen...så varför skulle jag trivas i denna?!

Ändå kan jag inte släppa den. Får för mig att den är perfekt till Shibori skirt. Som jag har en annan kombo till just nu. Men den kombon visar rumpan mera ;-)

Så hur ska man resonera? Att eftersom jag tvekar så ska jag inte skaffa den? Eller ska jag skaffa den nu eftersom om jag velar för länge och tillsist bestämmer mig för att den är rätt- så kommer den vara tokslut överallt. Eller om jag inte skaffar den - kommer jag gräma mig i evigheters evigheter? Eller är det bara någon slags hets från min sida?!

Hjälp mig här!


2 kommentarer:

  1. Köp - prova - behåll eller skicka tillbaka :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Om du har möjlighet prova den ...eller skicka efter....det går ju alltid att returnera.
    Tror den blir snygg till kjolen.
    Kram Titti

    SvaraRadera