lördag 28 augusti 2010

Ähum...vilken tycker ni är mest intressant?

Vilken av dessa tycker ni är mest användbar? Jag har en tutu i lite military sedan tidigare, men har hela tiden sneglat på den blå....Alchemistry dress har jag också sneglat på, har inte köpt någon tidigare, har flera x-stitches dock. Gillar eg. inte råa kanter och oroas av knytbanden på alchemistryn....Men den ser urläcker ut. Har provat den blå cheque..och ja, den var så fin på.  Min tanke med chequen är att ha t.ex. en chrysalis i lite indigo under och så kanske jeans eller leggins. Vad tror ni? Vill ju kunna använda under stor del av året....så vad har man över cheque när det snart blir kallare? Hm? Sedan är ju båda sjukt dyra för så enkla plagg. Jag menar, broderiet på alchemistryn är inte handsytt. >Plus alla råa kanter på båda.

Jag har därmed inte sagt att jag tänker bryta mitt "försök att inte klicka mera just nu", men jag funderar för längre fram. Och farao vad jag är sugen på en lovely knit beanie...i blue. Men jag använder ju knappt mössa så när ska jag ha den??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar