lördag 28 augusti 2010

Minns ni den här?

Bild lånad från Charlotte Göteborg
Jo....hmmmrrrr....jag skulle ju inte klicka mera......men nu fick jag napp på den här! Så när den kommer får vi se om jag säljer min i brunt istället.....Jag tar lite kort då så får vi se...

Annars sitter jag på mina händer "Jag behöver ingen lovely knit...jag ska inte ha en wigwam i velvet (har ju förbeställt en i almost black sedan länge)...jag ska inte ha en chrysalis i cabaret....jag ska inte ha en cheque i blått...jag ska inte...jag ska inte...." Än så länge har jag hållt mig. Kan ju hänga ihop med att det har rasat in en del här de sista dagarna och jag känner mig ganska så nöjd med allt.

Det enda jag verkligen saknar är en svart kjol Ej en snäv modell utan lite utställd, med lite rynk. Har den fickor i sidan blir jag salig. Någon som sett en någonstans? Behöver inte vara ngt märke. Jag har en från förra året, men jag har lyckats få vlieseline på den när jag strök den efter att missat att det hamnat vlieseline på strykbrädan. Och nu får jag inte bort det.... :-(

Nu ska jag fundera på lunch och förbereda mig för eftermiddagens födelsedagskalas hos barnens kusin.
 Ha en skön lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar