tisdag 31 augusti 2010

Wow!!!

Bild lånad från Elinmaria.se   
Vilka helt underbara stövlar  från Ugg!  Nu kommer jag inte köpa dem då de har de facila priset 2549kr (!!!!) men läckra är de i alla fall! Drömma kan man ju....det är gratis!

Håller mig annars borta från maken som nyser oftare än vad man vill veta och snörvlar konstant. Dunderförkylning där alltså. Inget jag vill ha, har alldeles för mycket att göra och det vore katastrof att bli sjuk just nu på jobbet...Det är det iof sig nästan alltid men just nu i början är det nog allra värst! Så jag hinkar c-vitamin och funderar på sådana där andningsmasker som man brukar se att japaner och kineser har när det är mycket luftföroreningar i deras storstäder...eller när flunsor härjar... Oron är väl annars att någon av barnen ska få det och så blir det VAB....

Yngsta barnet blev idag själaglad över sitt livs första kalasinbjudan! Gullevän! Hon studsade och sjöng och  visade syskon...kortet gick hon runt med hela kvällen till läggdags och jag är lite förvånad över att hon inte envisades med att ha med det i sängen.... :-)

Nu är klockan alldeles för mycket igen, det finns saker jag borde gjort men inte har velat. Jag har helt enkelt ignorerat att jag skulle behöva vikt tvätt t.ex. Däremot har jag varit duktig och middagsplanerat för resten av veckan plus skrivit handlingslista till maken. (Det var när han handlade idag som förkylningen verkade bryta ut...).

Nu ramlar ögonen igen så det är dags att stänga ned. Sov gott allihopa därute. Vilka ni nu är!

1 kommentar:

  1. Tack underbara du för din underbara ord! Tror det var det bästa betyg någon någonsin kunde ge mig!!! Förresten.. Ett sådant klick som du gjorde räknas inte. Hade ju varit rakt olaglig att inte klicka... ;) :D

    SvaraRadera