lördag 4 september 2010

Grrrrr....konsten att förstöra en morgon!

Man kan ju tro att allt är frid och fröjd en lördagsmorgon....Kan tro, ja. Jag sa ju att jag slant med klick-fingret efter en kombo som jag suktat efter länge. Nu vill jag inte avslöja själva kombon här ännu eftersom  när jag packar upp paketet så finns inte ovanstående med!!!  Den står som slut. Men har någon ringt (okej, jag är inte helt lätt att få tag i dagtid eftersom jag inte kan svara i min privata mobil under dagarna)? Har någon mailat? Det sistnämnda är ju enkelt: där vet man ju att man kommer fram till mottagaren!

Så nu står jag utan denna. Surfade runt lite överallt, eftersom jag vet att den finns kvar på flera ställen. Jo, jag hittade den på Tintinstyle. De levererar ju också snabbt. Så nu är den beställd där. Hoppas nu att den fanns där också!! Sur blir jag dock eftersom om jag inte hade bestämt mig för att ha den skulle den blivit present till en person idag. Grrr. Nu har jag ju annat till denna person, men ändå!

Grrrr 2: Vad mer förstöra en lördagsmorgon? Jo, att en blus jag sålt på Tradera, köparen ville betala den 25 (ja, augusti!!), gav ok till det, inte ännu betalat trots att hon påstår att hon ska göra det. Nu svarar hon inte på mail, så nu lägger jag ut den auktionen igen. Men *^¨¨*##% vad folk har problem!! Kan man inte betala ska man inte handla! Punkt. Nu måste jag kontakta Tradera för att få lägga upp den utan att betala. Låt mig uttrycka mig milt: känner mig inte så snäll just nu!


Återkommer senare idag när grrr-känslorna lagt sig lite....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar