söndag 19 september 2010

Jag sörjer...

....för primebootsen var inte för mig. Vaden var det minsta problemet...jag har för höga vrister... :-(
Så det får bli retur. Och nystart på jakt efter tuffa stövlar. Någon som har tips?

Har funderat på dessa: men hur blir de i vinter? Klarar de snö, men framför allt slask? Hm....
Missgreta.se
Eller ska man ha ett par sådan här?

Bild från Missgreta.se

Spontant tycker jag de översta är mest intressanta. Men är som sagt orolig för hur de funkar i verkligheten. För verkligheten i Stockholm är ju inte -20 och snö, utan mer -2 och slask. Och att gå i så högklackat i snömodd och/eller isgata.....Nja, jag vet inte....

Så hjälp! Var kan jag hitta snygga lite tuffare stövlar för högvristad och lätt bredvadad kvinna?

1 kommentar:

  1. Hej!
    Kul att du kommenterade hos mig =)
    Odd Molly förgyller verkligen dagarna, är man nöjd med det som man har på sig så är det lättare att ha ett leende på läpparna.
    Jag jobbar som lärare, du med? Jag trivs verkligen med mitt jobb men ändå smyger sig lite klagan in i min blogg ibland, tror att du kanske känner igen dig...
    Ha det gott!
    /C.

    SvaraRadera