söndag 19 september 2010

Tror ni att det hjälper att ta en storlek större?

Måste ju bara frågar er som har primeboots och har provat i olika storlekar, blir det någon skillnad på vristen...?
Suck...

Nu ska jag alldeles strax natta barn, ta hand om tvätt, dela in barn i orienteringsgrupper (det slog mig just: varför ska jag göra det egentligen, det är som om jag bad idrottsläraren att dela in dem för grupparbete i matematik....), se till att jag har koll på läget i morgon och vara redo för att fixa planering för andra eftersom lilla tjejen är rätt så sjuk...men imorgon måste jag vara på jobbet så då får maken vab:a, men på tisdagen, om det behövs, blir det nog min tur.

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Jag har själv köpt ett par Primeboots som var för trånga över vristen. Jag lämnade in dom till en skomakare som trängde ut dom så nu passar de perfekt. Vet inte hur trånga dina är men det är kanske värt att kolla upp i alla fall:)

    SvaraRadera
  2. Hm.låter ju intressant...kan de även bredda över vaderna liiiite tro? Ska genast kolla med närmaste skomakare!

    Tack!

    SvaraRadera