söndag 5 september 2010

Någon som provat den här irl?

Den här helt underbara skapelsen från Chill Norway har jag tittat på ett tag. Priset är däremot alldeles för högt så det kommer nog inte att bo en sådan hos mig. 2000kr är lite väl för en sådan enkel sak.

Sticker ut hakan lite och säger att jag faktiskt tycker att Chill är dyrare än vad molly är....

Däremot är jag lite nyfiken på hur den är i storlek eftersom jag har ägt en velourklänning som dock var för stor så den sålde jag. Så hur är nu denna, plus att den är ju i "fast" vävt tyg så då finns det ju ingen stretch. Har för mig att någon därute i bloggvärlden har provat den men minns ju inte vem! Någon som minns?

1 kommentar:

  1. Kom på det själv, det var ju DrMolly. Hittade provningen tillsist. Skam den som ger sig.


    Och, jag blev iiiinte mer sugen nu, oooonej!

    SvaraRadera