lördag 11 september 2010

Sicka coola byxor!

Bild från Babyshop.se
Jag kan ju sy. Eller rättare sagt, jag syr en hel del barnkläder till mina barn, framför allt min dotter. Nu behövs det påfyllning och tid är ju också en bristvara. De här coola mjuksköna brallorna från Molo gillar jag.

Jag gillar också de är störtcoola leggingsen från Molo som jag såg hos Skrutteruttan. Så häftiga: det är tryck så det ser stickade ut:

Babyshop.se 

Nu kommer snart sista barnet hem från det andra barnkalaset som gått av stapeln idag. Funderar själv på om jag borde träna lite ikväll...Vet att jag mår så mycket bättre när jag gör det, men jag är sådan att jag vill ha rutin på träning, och när det inte går så tappar jag lusten. Och det är ofta det inte går hos oss, eller inte hinns med.

1 kommentar:

  1. Älskar Molos kläder. Och är man händig kan man ju sy själv, dock inget för mig ;-)

    SvaraRadera