lördag 11 september 2010

Minns ni kombon...den som inte kom?

Nu har jag fått hem chequen. Så nu har min älskade 6-åring tagit lite bilder. Ni får stå ut med kvaliteten. Han är ändå rätt duktig tycker jag. Cheque s/s i blått med chrysalis minigown i lite indigo under. Det funkar eller hur? Sedan tror jag att den i dark indigo också kommer att fungera bra. Ja, jag är barfota och barbent. Vägrar att ge upp sommaren....

Huvudlös är jag. Och kommer att förbli ett tag till i alla fall. Jag vill kunna känna mig fri att skriva om vad som helst och även om jag står för det jag säger så vill jag ändå att min tanke ska kunna vandra fri. De på jobbet anser jag inte behöver veta hur jag shoppar eller exakt hur jag tänker om jobb just nu, t.ex.

Sedan har ju mina lux wool pointelle leggings kommit. Jag satte ihop dem med kombon ovanför. Vad tycker ni? Eventuellt tycker jag att leggingsen fladdrar lite längst ned vid vristen men jag gillar att de inte sitter supertight...fast om de töjer sig jättemycket blir det kanske för stora? Borde jag ta en mindre storlek? I alla fall tycker jag att de passar finfint till kombon. Och mjuka och sköna var det, kändes inte det minsta stickiga! Skönt!


Pssst! Tänk er primebootsen till.....wow tror jag! Håller alla mina tummar att de kommer att passa...men ni ser ju mina vader......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar