torsdag 14 oktober 2010

Åh, vad jag är sugen!





Mmmmmm. En sån här skulle jag vilja ha...men då måste något ut...men VAD? Jag är av den åsikten att det är värdelöst att sälja vår/sommarplagg nu, det är ingen marknad för det. Bättre att vänta tills i vår. Men det finns ju saker i min garderob som inte  är vår/sommarplagg....

Har i alla fall gillat den här hela tiden, men har tyckt att nja, jag väntar på rea. Och nu är det ju rea överallt på pre-fall. Visserligen skulle jag vilja se 50% men det vet jag inte om det ens blir? Vad tror ni? Blir det 50%?

Idag har jag haft en favoritkombo. Tyvärr åkte den av illa kvickt när jag var tvungen att kasta mig in i matlagningen när jag kom innanför dörren ikväll. Men eftersom den är en favorit så ska jag nog lyckas få den på bild...får väl muta sonen att vara fotograf igen... ;-).

Nu ska jag försöka komma i säng lite tidigare än andra kvällar. Är lite förkyld (hoppas att det inte blir värre: det har jag inte tid med) och har också suttit uppe länge andra kvällar och jobbat. Jobbat har jag gjort ikväll också, fast mest bråkat med skrivaren, så nu är jag rätt så trött.

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Den är ursnygg!!!Hmmm, 50 %, jag vet inte, någon fysisk butik eller utländsk webbis isåfall tror jag...Trevlig helg vännen!!!Kramar

    SvaraRadera
  2. Den är jättefin! Jag provade den i butik här o m da´n (till fullpris, skamligt när alla rear den på nätet) men vad STOR den är! Jag är i vanliga fall en 2:a, men t o m 1:an kändes enorm.

    SvaraRadera
  3. Det jag klurar på nu är just storleken...jag har nämligen provat den i military och där gick en stl. 1 alldeles utmärkt, är ju normalt oftast tvåa, även om stl. 3 ibland också behövs (OM i ett nötskal). Däremot efter tvätt så var den mindre (???). Jag har ju chequen och den valde jag med flit stl. 2 eftersom jag ville kunna ha en långärmad tröja under utan att det skulle kännas konstigt. Men så vet jag ju att det kan skilja mellan färger också i mollyland. Någon som provat både den i military OCH almost black??

    Gillar när det är rymligt, men inte när det ser för stort ut heller...

    SvaraRadera