onsdag 13 oktober 2010

Det bidde...

...den  i velvet. Det var ändå skönt att se att det inte var entydiga svar: dvs att jag velade är jag inte ensam om! Blir det rea på den svarta någon gång kanske det blir den också....fast då ska det vara bra med rea minsann! Valet föll på den här då jag håller med om att färg piggar upp! Svart är alltid rätt och lite just därför blev det den andra!

Idag har jag invigt den här:


Det var 17 tur för nedrans vad kallt det var att ta sig till jobbet i morse...Brrrr. Och jag har inte fryst på hela dagen. Härligt! Så jag ångrar inte det här ett dugg. Sedan skulle jag kanske hellre haft de äldre varianterna men å andra sidan så har jag nu en almost black med fjäril och den här med ros. Då blir de ju lite mer annorlunda varandra liksom (kan man ju intala sig iaf)....

Under den hade jag bl.a min dolce skirt i cabaret. Härlig färg att ha till kan jag säga. Fast ni som har något i cabaret: jag är lite undrande, visserligen är jag elektrisk som ett helt åskväder under vinterhalvåret men, är era som klister på kroppen? Min erfarenhet av siden är att de INTE ska bli statiska..men den här kjolen sitter som ett ålskinn....och då är den inte trång om ni förstår vad jag syftar på.. Skumt är det ändock.

Nu är det dags för lite förberedande arbete inför morgondagen. Är rätt så trött idag eftersom det mesta av den förberedande tiden gick åt till EVK- möte och jaga tag i folk...så nu sitter jag här hemma med en del "måste-arbete".  Örrk.

1 kommentar:

  1. Du har så rätt, det blir inte värre än det är när man är borta från jobbet, så det är lika bra att stanna hemma till man är riktigt frisk igen.
    Det låter verkligen som att du behöver gå på läkarbesök, jag håller med mannen din. Jag känner igen alla dina symptom, har problem med stressmage jag också, köpte den svagare varianten av Losec på ICA. Ibland hjälper den ibland inte, denna gång inte så igår var jag till läkaren och fick den starkare, den brukar hjälpa. Se upp, kroppen ska man vara rädd om! Åh vad det är lätt att säga till någon annan =)
    Ha det gott!
    /C.

    SvaraRadera