söndag 7 november 2010

Jag dregglar...jag svettas....jag får hjärtklappning....

...för jag har sett DEN. DEN som jag vill ha. Som jag ska ha. Men eftersom jag är rätt så säker på  att det är fler än jag som känner liknande så tänker jag inte ropa hej förrän den har landat i min brevlåda. Kan i alla fall avslöja att blir den här min så säljer jag med glädje av lite annat älskat....och avstår från julklappar....eller önskar mig julklappar till andra i julklapp...(läkarmissionens webshop). Nu ska jag inte lova för mycket. Men, OM den nu blir min, ja då måste något annat ut. Annars blir det liksom inte så bra heller.


Tänkte också då ta och ställa en fråga? Vad söker ni? (Som jag kanske har... ?) Vad längtar ni efter? Och ja, jag menar nu något så ytligt som klädesplagg! För tänk om, tänk om, jag har det och kan tänka mig att ge upp det....Så fire away! Vad drömmer ni om?

5 kommentarer:

  1. Man blir lite nyfiken på DEN......:-)

    SvaraRadera
  2. Oj vad jag känner igen mig! Jag håller alla tummar och tassar vi har här i huset att den blir din. Gissar att du avsläöjar när du har den i tryggt förvar! :o)
    Skulle du ha en Scarf scarf i rosa som dräller hos dig i onödan då så får den gärna flytta hit. ;o)
    Tusen tack för tips om klänningen hos mig. Jag ska testa att göra som du skriver.
    Hoppas du får en bra dag. Kram!

    SvaraRadera
  3. En röd taradiddle i strl 2. Sån vill jag ha!

    Kram från V

    SvaraRadera
  4. Men mest är jag nyfiken på vad som fått ditt hjärta att klappa så ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag drömmer om en Veranda Coat och en hel del gamla godingar från Burn Baby Burn - älskar den kollektionen! Tyvärr hade jag inte 'upptäckt' Molly då... Blir spännande att få se vad du har önskat dig...

    SvaraRadera