onsdag 24 november 2010

Läkarbesök avklarat

Och vad jag har vet inte de heller. Men de gissar på mykoplasma  (kan man inte kolla det??) Vet att det är lurigt att se om det ÄR mykoplasma...men de velade lite, funderade och bestämde sig sedan för att ge mig medicin. Så nu hoppas jag verkligen att det hjälper (och jag gillar inte att ta medicin i onödan)...beordrad att stanna hemma imorgon med och om jag känner mig likadant på torsdag kväll: även fredag. Med sjukintyg.

Insåg att jag aldrig någonsin varit sjuk så länge att jag behövt sjukintyg....Jisses. Men nåja, hela den här veckan har väl ändå lett till fullständigt kaos på mitt bord och i planering och bland barnen. Och ska man orka med att fixa allt som har hänt medan man varit borta, ja då är det bäst att vara frisk...

Nu ska jag ringa hem barnen från fritids, det räckte med att vara ute den lilla stunden till och från läkaren för att inse att ute hör jag inte hemma idag....

Vad längtar man då efter, förutom att bli frisk då? Tja...vinna några miljoner? Så man kan köpa/bygga ett större hus?  Skulle passa bra. Eller i det sammanhanget: en ynka molly? Haha...

Ha en skön eftermiddag!

Kramar till er alla!

1 kommentar:

  1. Tack! Såklart att jag ska ha koftan :-D Jag mailar säljaren bums.

    Kramar Affi

    SvaraRadera