fredag 21 januari 2011

Virus och virus...

...stavas nog influensa denna sjuka. Vad glad jag blev av alla snälla kommentarer! Idag är första dagen som jag orkat släpa upp datorn till bordet och öppna den (förutom då jag gjorde mitt förra inlägg)...Igår var första dagen med feber under 39...

I onsdags insåg jag att denna vecka nog får gå till spillo i jobbväg och ringde och sa att de nog kan glömma mig för den här veckan på jobbet. Fattar inte hur man (läs: jag) kan glömma hur vidrigt influensa är. Sist jag hade flunsan var när jag precis (jag menar verkligen precis..) fått min dotter. Gissa hur mycket jag minns av den första tiden hemma med henne....Den gången fick jag lunginflammation så nu var jag lite orolig för detta. Pratade med VC i tisdags då jag inte kunde sova av hostan plus att det smakade metall när jag hostade (snäll omskrivning). Tyckte att jag kunde få lite vassare hostmedicin men icke sa nicke. Just nu försöker jag bygga upp lite krafter igen vilket inte är så lätt. Inget smakar gott och det är farao jobbigt att skriva på datorn till och med. (Ni anar inte hur många fel jag skrivit och vilken tid det tog att skriva allt det här...)


Mitt i allt detta kom det visst ett släpp...Tror dock inte att det var några av de saker jag fastnat för men jag har ju iof sig inte någon direkt koll....

Nu ska jag göra det jag gjort hela veckan: vila....


Carina: Jo, "ryktet" stämmer. Jag har dock använt min en del,(har man den ska den ju ändå användas tänkte jag, trots att den är lite för stor...) spelar det någon roll? Annars är jag absolut intresserad. Du kan väl maila mig? fiasdesign  at  live.   se (inga mellanslag och naturligtvis snabel a: spamskydd...)

1 kommentar:

  1. Krya på dig, hoppas att du orkar njuta av att det äntligen är fredag!
    Kram :-)

    SvaraRadera