söndag 23 januari 2011

Påminnelse..

1. Bygg handikapphiss ned till källaren om vi ska kunna bo kvar på äldre dar...
2. Skaffa hemhjälp tidigt.
3. Skaffa fler barn som kan ta hand om oss när vi blir skruttiga...
4. Hitta mirakelmedel som ger kraften tillbaka...


Farao vad drygt det är att återhämta sig...imorgon måste jag till jobbet, det kommer att vara fullt ös, hur 17 ska jag kunna hålla mig "lugn" och sansad...och vi har sjutusen trappor på jobbet också och jag som går med darriga ben i den vi har härhemma...när jag går nedåt.... Jajaja...

Av obskyr anledning går jag och funderar på ett par låga primeboots. I pony. Är de något att ha? Och finns de på rea någonstans?






Ha en skön söndag! Kram!

1 kommentar:

  1. Du, jag har den färgen med broderade rosen, de är sååå fina! Färgen är grym!!!
    Kram kram

    SvaraRadera