måndag 14 mars 2011

Om jag verkar...

...som om jag inte är här lika ofta så beror det inte på de vindar som blåser i bloggvärlden utan på att jag precis håller på att påbörja en extrem arbetstopp-period....på ca 6-8 veckor....Vet i ärlighetens namn inte riktigt hur jag ska överleva men lite avkoppling blir det ju att fly in i "vår ytlighet".... ;-)


Idag har jag haft ett "underbart" möte med en kollega. Usch. Vissa dagar klarar jag av det- andra blir jag faktiskt irriterad och upprörd över hur man behandlas.  Blääää! Nej nu ska jag koppla av. Prata med maken om hur vi blev kära.
Bild från Fotoakuten.se

Ja, hur kommer man in på det? Jo, en son frågar. Sedan sitter man där och minns, tillsammans, hur det egentligen gick till.  För sällan är det ju så där som på film: stjärnor och raketer och ljuv musik direkt....  ;-) Men det spelar ju ingen roll, för vi är ju här idag, med tre härliga barn. Kärlek.

Nu väntar jag en Helouise underklänning. Ja, vad gör man när man var så dum att man inte skaffade en svart chrysalis när det begav sig? Inte kommer de ut på Tradera särskilt ofta heller. Så man ser till att skaffa en förmodligen, förhoppningsvis!, bättre variant! Måttsydd- vilken lyx! Borde nog kunna få till en själv- men det är roligt att sponsra andra som syr. Jag hoppas jag kan ta lite fina bilder när den kommer. Dock ej på, där går gränsen- inga underklädesbilder här.

Kram allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar