tisdag 29 mars 2011

Timeless- med vad???

Jag vet, jag måste bli bättre på att fota min outfits. Jag förstår att det är trist att bara läsa mina ord.

Men- just nu är det kört- ljuset ute gör att bilder utan blixt i spegel inte går att se- blir alldeles för suddigt. Hur farao g ö r ni andra??

Dagens är i alla fall än så länge, jeans (inga mollyjeans -var är de?), timeless linnet i vitt med äldre tenfold i bomull i chalk. (Kanske tar jag en Hunkydory kofta i vitt över i stället - ska testa) Inte en helt lyckad färg till krispigaste vitt men jag fick komboproblem! Vad har ni till timeless linnet i vitt om ni har det - eller har ni några idéer?? Grått finns ju på linnet, likaså rött. Men jag vill inte ha något mönstrat till eftersom det förtar lite av linnet? Grå kofta har jag då inte, röda enfärgade bor inte heller här....Så???! Just nu känner jag att jag saknar FÄRG i min outfit. Det är dessutom grått ute så det spär väl på känslan..... Scarfs har jag, men hittar ingen som passar till det grå och RÖDA. Att gå ärmlöst är inte att tänka på - skulle frysa ihjäl då. Det är ruggigt i dag...

Bild lånad från Factory.

Nu ska jag slänga i mig lite sen frukost och jobba några minuter till. Har fullt upp och satt uppe alldeles för länge igår kväll (läs: natt). Är inte klar på långa vägar ännu så det lär bli en lång kväll ikväll också. Men ikväll vill jag då verkligen hinna cykla/träna! Igår hann jag inte alls. Så idag måste det bli av...Sedan kan jag avslöja att det är då inte så smart att baka chocolate chip cookies om man är en sockerberoende typ...Hur lätt är det att motstå? Nu åker kakorna ner i frysen- då står de åtminstone inte framför näsan på mig när jag kommer hem- hungrig och med lågt blodsocker!

Kram på er och ha en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar