lördag 21 maj 2011

En snabb!

Snabbt inlägg här för det är sjukt mycket att göra idag!

Tvättsortering, handling, förberedelse inför Skansenbesök imorgon (hoppas att det INTE regnar....), helst hinna sy klart äldste grabbens pösjeans. Det är egentligen de som drar i mig mest. När synerven drar igång vill jag helst av allt BARA sy. Knäppt och det funkar ju inte men önskan finns där.

Är rätt slut efter två dagar på jobbet. Så sådär himla frisk är jag väl inte...Hostar och har en hel del ont i huvudet. Och så, för att intresseklubben ska anteckna (minns ni det uttrycket...!!), så undrar jag över varför jag tappar så mycket hår??? Man tappar alltid hår, visst, men jag tycker att det är mer än vanligt? Vad gör man, käkar vitaminer och i så fall vilka?? Nu har jag supertjockt hår och min frisör får alltid "klippa ur" mitt hår för att det inte ska vara så tungt, men jag gillar inte att jag tappar så mycket hår....Hm..
Dock ser jag inte ut så här..Men så himla kul bild, tur att den mest statiska tiden är över....

Såg också att Tradera har gratis auktions-helg just nu, med koden Sommaryra2011. In och sälj gratis vetja!

Ha en underbart skön lördag- nu måste jag rusa!

Kram!!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig bild :-) Tycker också att jag tappar mer hår i perioder. Har läst nånstans att man gör det när man är stressad, men kan säkert stämma när man är sjuk också.

    Kram!

    SvaraRadera