onsdag 10 augusti 2011

Efterlyser By TiMo underklänning den långa i champagne

Bild från Tintinstyle.se
Jag vet, det är fel färg på bilden, men det var den enda jag hittade...

Jag borde varit snabbare men jag har velat och velat och velat och nu är det kört? Jag vill få tag i en By TiMo viscose long underklänning i färgen champagne eller möjligen offwhite i storlek LARGE.

Snälla söta rara, någon som har eller som vet var det finns- som man kan köpa över telefon eller internet om det är möjligt... Jag skulle bli såååå tacksam!

Kram!

Psst! Kan det åska och regna mer?? Det har åskat i flera timmar och regnat....vilken dag!  Nu är alla telingar hemma dock och brev från jobbet kom också... vi ska tydligen på någon kryssning någon kväll...nu tycker ni nog att jag är trist...men näää, jag vill inte...gillar t.ex. inte räkor och sådant och det är säkert sådan kryssning, dessutom urjobbigt att gå till jobbet sedan dagen efter, de brukar komma åter väldigt sent...Ska verkligen kolla om man måste vara med på sådant! Det är ju inte normal arbetstid direkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar