måndag 8 augusti 2011

Någon som har provat den här?


Didriksons regnkappa Hanna, kort. Är det någon som har testat Didriksons? Insåg i spöregnet igår att min regnjacka behöver en kompis... Brukar inte vilja ha vitt, men känner att det nog inte vore så dumt! Våga vägra svart liksom...(plus att den andra är svart...den som läcker in vid störtskurar...). Snygg är den iaf, tycker jag! Kanske inte till camel-färgade Ilse, men då får det blir vita eller svarta Ilse istället. Fasen- jag tror jag är veligast i stan....eller fungerar det med camel-färgade till vitt? Nja va? Har iaf hittat ett superpris på regnkappan så jag hoppas någon kan hjälpa mig snabbt! Har mailat en kundtjänst men de garanterar inte svar förrän inom 2 dgr....Så länge vill inte jag vänta...! Jag vill ju beställa mina Ilse också! (Blå? Röda? Vita? Svarta? Beige?....Jag döööör. )

Främsta funderingen är ju storleken? Är de stora- små- normala? Har sett en "guide" men den var inte så informativ...

Japp, inte en mollyfråga alltså, men jag vet att många har koll på annat också... ;-).

Förresten- antingen måtte jag var dötrist eller så är det fel på följa-bloggen-grejen, för den är helt tomt  där plötsligt? Man får väl lov att hoppas på det senare... 

Tack Annelie- för snabbt svar - då borde jag våga beställa, vill ha dem lite figurnära också, så man inte ser ut som en tub! Känns kul om man kunde få fynda lite...!  Men fler får gärna tycka till också!

2 kommentarer:

  1. Har några Didrikson som jag uppskattar högt! En kortare variant i min älskade kakhigröna färg, sedan en lång variant av " hederlig regnkappa", illgrön med vita prickar dessutmom en redig längre fodrad vinterkappa. ´Mina är helt normala i storlek för min kropp, möjligtvis an de upplevas "figurnära". Gillar märket o använder mina plagg.

    SvaraRadera
  2. Har man stor bakdel kan man behöva gå upp i storlek. Annars helt normal i storlek.

    SvaraRadera