lördag 24 september 2011

Efterlysning....





Ja...den helt omöjliga att få tag i-koftan....Men man ska väl aldrig ge upp?

Snälla söta någon därute som kan tänka sig att sälja sin Canna Cardigan i bomull i färgen powder i storlek 2? Jag blinkar med ögonen...

Eller så kanske jag har något som den personen vill ha istället? Jag är inte omöjlig med swap...Våga fråga!

Maila då: fiasdesign at live dot com (ta bort mellanslag och ersätt at och dot med rätt sak...)



Sedan, när jag ändå är igång. Är det någon som provat Gorgi cardigan? Hur är den? Passar den till Sigh skirt t.ex.? Eller fungerar den inte alls om man har lite putmage kvar efter alla tre barnen (ja det är ju b a r a deras fel....)? Kanske framhävs det när den knyts bak? Och vad händer om någon drar i knytbanden bak.... när man har den på sig......hm hihi.
Finns ju i svart, rose, vitt och vintage brown. Vad tror ni?




Kram på er- här skiner solen och jag bakar för fullt- imorgon ska två födelsedagsbarn firas, långt i efterskott, men så blir det ibland. Det är kakor och tårtor på beställning....(är inte så sugen på att äta dem dock...blir så när man står och bakar dem tycker jag...man tappar sugen på att äta dem...)



Sol en höstdag med klarblå himmel och alla färger...det värmer hjärtat...!

5 kommentarer:

  1. Jag har gorgikoftan. Kan mejla en bild hur den sitter på mig. Fick tredje barnet för en månad sen :)

    SvaraRadera
  2. Där finns en Canna i powder stl 2 till salu på finn.no i Norge!!
    http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29385077
    Skynda skynda...
    Kram B.

    SvaraRadera
  3. En Canna i powder skulle sitta fint, ja! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag säljer ju en men i storlek 1.. för liten va? Kramar.

    SvaraRadera
  5. ang. corgi sa har jag lite putmage och den funkar bra anda tycker jag. :) sen sa har den 5 knapp-knappar sa det ar ingen fara om nagon skulle knyta upp daer bak :). Blir gosig i host. Du far latsas att prickarna aer daer dom ska naer du laeser. :) kram

    SvaraRadera