söndag 13 november 2011

Det farliga med problem på nätsidor

Eller...ja, jag skulle ju skriva omdömen, hade laddat upp. Skulle bli klar idag. Kändes t.o.m. ganska bra.

Vad händer? Jo man kan ge sig FAN (ursäkta!) på att sidhelvetet har problem så det går inte att logga in!!!!

Nu har de hållit på i fyra timmar ,de skulle prioritera eländet...hmmm...Det var visst en hel massa LÄRARE som ringt in och anmält problemet...de ville visst skriva omdömen.... Är visst inte ensam!

Vad gör man istället? Medan svampen torkar i ugnen?

Jo, man kan ge sig sjutton på att jag klickade...både lite tyger och ett plagg (och några filmer också...)Hm. Det får bli en väldigt tidig julklapp, plagget alltså. Tyger har jag en massa så det var väl kanske inte helt nödvändigt...Men jag tänkte sy en velourklänning till mig själv att ha i jul, kanske, och så två fleecetröjor till grabbarna. De vill har lurvig fleece så jag har hittat en sort. Hade inte rätt färg i velouren eller lurvig fleece så då måste man väl köpa det?---

Nu är frågan. Kan man skicka fakturorna till Skolwebbens administratörer? Det är ju liksom deras fel att jag klickade...eller? :-) !

Nu ska jag basta. Roligare än att vika tvätt... hahaha. Å så luktar det svamp så in i baljan häruppe i köket..så jag flyr...

Kram!

3 kommentarer:

  1. Haha... jag skulle prova åtminstone. Dumt att de håller på så där. Kram

    SvaraRadera
  2. He he, klart att det är skolwebbs admin som ska betala, jag menar, du hade ju aldrig klickat om det inte vore för oredan med att inte kunna lämna omdömen, eller hur?!! Kram

    SvaraRadera