tisdag 15 november 2011

Full brevlåda med gott och blandat.

Idag ramlade det in en massa. Resultatet av att skolwebben låg nere för räkning i söndags. Några saker väntar jag ännu på. Och så råkade jag visst kamma hem en auktion på T också. Ingen OM dock.

Förra veckan hämtade jag också ut ett paket med underklänningar från Unique i. Just nu ifrågasätter jag allvarligt om jag någonsin behöver köpa några fler OM underklänningar? De här är så bra! Visserligen inte i siden men ändå. Och priset gör sitt till. 495kr för en underklänning, sydd efter dina mått. I den färg du önskar. Kan det bli mer rätt?! Jag passade på och beställde tre och fick då lite rabatt: så nu äger jag en fantastisk vinröd, en fin champagnefärgad (dottern tyckte att jag hade guld på mig- sötnos) och en i vacker lila. I´m happy! Funderar på att ge Tina som har bloggen Unique ett nytt uppdrag: jag har nämligen tyg hemma, äkta siden, hon skulle kunna få sy av det...till lilla mig förstås. Funderar lite på det. Dessutom har hon visst beställningsstopp just nu. Kan jag förstå!

Bilden är från Unique Lite svårt att se färgerna men ni förstår säkert.  

Annars ramlade det in syprylar, dock inte tygerna ännu, StAnton-koftan i lite powder- den är kanon Linda! Jag tror t.o.m. att jag kan ha den till enbart en chrysalis eller en av de nya underklännigarna. Trots att den är en kortare variant. Två filmer, en box och så En Geishas Memoarer. Har läst boken av Arthur Golden och alltid varit sugen på att se filmatiseringen. Om den är bra vet jag inte, tyckte dock att det stod att den vunnit Oscars så...

Sedan kom det där plysch-iga som jag klickade hem. Chill Norways Aggie dress i Dusty Lavender till halva priset. Då kändes det mer ok. Den var skön och det var också skönt med en klänning som har lång ärm, inte halvlång. Jag är ju frusen så det känns gött.
Tycker dock att den inte är så lila som på bilden. En annan ton liksom.

Hade tänkt fota allt det här själv. Men som vanligt är jag usel på det och det var ju becksvart ute också. Så det blir lånade bilder...

De tråkiga, trista, jobbiga etc glömmer jag idag. Blä.

Kram!

1 kommentar:

  1. Fina underklänningar! Och visst ät St Anton kanon! Jag har haft min till A-one silk underklänningarna. Kram!

    SvaraRadera