torsdag 8 december 2011

Nu börjar det...

Julspel i dag. Julfest imorgon. Julklappshandling i övermorgon med barnvakt på plats härhemma. Julbakande på söndag. Luciatåg på måndag. Luciatåg x2 på tisdag.

Japp, nu är det igång!

Idag har jag inhandlat två silverkedjor och två enklare hängen att sätta fast. Tror det blir bra. Hoppas att det går ihop med det "grövre" halsband jag har tänkt att ha i kombo. Och att jag vågar ha alltihopa på mig... Lite reservidéer har jag ju... Måste lösa det där med bh också. Har ju en "plåster-bh" men den är la inte lätt att få på plats... Har ingen lust att köpa någon specialbh heller just nu. Känns som onödigt att lägga pengar på!

Julspelet var fint och fikat efter trevligt.  Nu har jag gjort en läxa och ska sätta mig och diskutera julklappar med käre maken. Och ta en liten bloggenad!

Ha en go kväll!

1 kommentar:

  1. Du måste ju visa hur det blir! Och gärna en visning av hur plåsterlapparna sitter på en vanlig människa;) Kram

    SvaraRadera