söndag 11 mars 2012

Tempus fugit- eller hur var det nu igen?

Har aldrig läst latin så jag hoppas att rubriken inte var helt fel ute... ;-)

Söndagkväll. Jag har lyckats med att spärra mitt eget konto på T. Helt oavsiktligt. Sitter nu och väntar på att det ska "av-spärra" sig. Om jag nu kan komma ihåg vad jag hade för lösen...Ja det säger lite om hur ofta jag varit inne där på senaste tiden...

Men nu finns det en sak där. En sak som jag faktiskt blev lite sugen på...och ännu bättre...hamnar den här..jag då kan jag sälja en annan...Vi får väl se. Är inte beredd att betala särskilt mycket. Andrahandsvärdet är ju inte alls som förr, så galet högt går bort!

Sitter också och funderar på varför inte varje helg har minst en dag till? Det skulle kännas bra för jag hinner aldrig allt jag skulle önska. Jag skrapar inte ens på toppen av berget... Jag längtar efter bara-vara-tid. På det sättet är min käre make och jag olika. Jag har ett behov av "göra-ingenting-tid", han är tvärtom. Inte helt bra egentligen. Jag är också en sådan som inte har några problem med att vara ensam. Gillar det. Inte konstant men då och då är det faktiskt skönt!

Och så längtar jag efter min kofta och min silkiga sak. Riktigt mycket. Sådär mycket som man ska längta. Ska bli roligt att se om det blir bra. Provade min timeout wrap en gång till innan jag packade ned den. Tyvärr stämmer första känslan. Dösnygg framifrån, ja. Från sidan....o nej...Bakifrån...nja. Kanske beror det på att den är för stor?- men ids inte byta och sedan ändå få skicka tillbaka om problemkänslan kvarstår!

Kram!

Förresten- jag lyckas inte tidsinställa mina inlägg- hur ända in i glödheta gör ni?! Har testat och testat och förbenade blogger gör INTE som jag vill! Det står rätt tid på "schemalägg"- men det publiceras inte då!? Så hur gör man?

1 kommentar:

  1. Har du 12-timmars eller 24-timmars tidsangivelse (eller vad det nu heter, timestamp)? Det är et eda jag kan komma på. Min blogg verkar anse att 8 betyder kl 20 (eller att dygnet har 12 timmar?).

    SvaraRadera