måndag 12 mars 2012

Som en boaorm

Mätt och däst. Örk. Definitivt inte sugen på glass. Absolut inte halfbaked....Testa att äta för mycket så tar suget slut....vill inte se eländet mer på länge. Gott i början...galet i mitten......dödsmätt i slutet...Jag som inte ens borde äta sådan späckad glass! Nåja jag tryckte ju i mig mina anti-piller innan och jag vet att de faktiskt fungerar hyfsat. Så med en promenad hem i morgon så är det säkert fixat!



Apropå euphoria....det fick jag när jag trött slängde ett getöga på mobilen...två härliga aviseringar! Jippie tänkte jag som har en tuff vecka framför mig- i verkligheten visade det sig, när jag hejdat mig, att det var en avisering, det andra var en avisering på att det var skickat...Visst, det är kul att veta och man kan spåra...men jag var så säker på att det var framme (genom mirakel då- var rätt trött när jag läste sms:et första gången om jag säger så...)att jag istället blev besviken. Så dumt! Men det gick snabbt över!


Nu ska jag av-boaorm-ifiera mig innan jag provar det som faktiskt kom.


Ang. schemalagda inlägg: jag har mig veterligt inställning med 24 timmars. Men det går bara att skriva in med a.m eller f.m. Så nästa idiot-fråga.....(hmhm): ska man spara inlägget efter man schemalagt det eller ska man klicka på publicera.....? säger jag och rodnar....kanske självklart men just nu griper jag efter alla halmstrån även om de avslöjar dumhet.... :-)

Kram!

Ikväll blir det en hög med papper- förberedelse inför morgondagens samtal...blir nog sent ikväll....Håller mina tummar för att alla kommer som de sagt och att alla samtal går bra.


1 kommentar:

  1. Förstår boa-känslan, men B&J är bara fantastiskt gott, tror inte jag kan äta för mycket. Men jag borde testa. Som bot mot glassjuka!

    Lycka till imorgon!
    Kram

    SvaraRadera