onsdag 18 april 2012

Ända in i märgen... xx och snygga jeans!

..trött! Huvudvärk och helt absurt trött...!

Imorgon ska det dessutom jobbas 11½ timme....Vi ska tydligen ha kvällskonferens (vad kom det ifrån liksom? Att vi plötsligt jobbar kväll? Utan extra betalt? Det är inte en engångsföreteelse heller... Grr.) Tror ni att jobbet ordnar mat? Hahahahahahaha.....Nej, en smörgås! Vid fyrasnåret! Jag äter lunch vid halv elva...jädrans vad pigg och effektiv jag lär vara vid sjusnåret...!

Väntar och väntar på det vackra som ska förgylla sommaren...som de inte postat förrän i dag....suck. De skulle ju skicka det i fredags.... :-(. Hade varit mysigt att få förgylla kvällen med något vackert att titta på!

Annars kan man ju sitta på fingrarna...vill så gääärna klicka hem ett par Miss Me jeans....Har ett par i garderoben och jisses, de är sköna! Och jag tror att de ser ok ut på också. Jag är normalt ingen jeansälskare. (Vad kan det bero på...hm?!) Men de här...vill gärna ha ett par till......!
Fast klackskorna kan de behålla...
Finns en uppsjö av snygga modeller...Det gör det svårt att välja.... (ja det är olika modeller på de två bilderna jag visar här) Kika in på missme.com vetja!

Här blev det ugnspannkaka till middag. Jag ska också försöka bestämma mig för golv och färg på mitt nya rum. Vete farao vad jag ska välja. Velpotta är my middlename!

Glöm inte utlottning och bloppisen- massa fina plagg kvar!

Kram!

Psst! Ni som väntar på paket: jag har mycket på jobbet nu så jag kommer inte att kunna posta förrän på fredag. Jag hoppas att ni förstår. Har jobb och familj också liksom..

4 kommentarer:

  1. Hej,

    Jag har skrivit tidigare ang ont på natten - du vet..det visade sig trots allt och trots att de undersökt detta, vara mask...superäckligt men jätteskönt att kunna behandla och att det kommer gå över. Proverna visade inget precis som för er. Hoppas det löser sig för er!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skönt att ni ändå fick en orsak till problemet! Min lilltjeja hade inte mask, det kollades också, så vad hon hade/har vet ingen uppenbarligen.Men det har varit lugnt på smärtofronten ett tag nu, ta i trä!

      Mask går ju att behandla som sagt, även om det är hiskeligt svårt att bli av med ibland...en massa tvättande och städande...

      Kram!

      Radera
  2. Jättesnygga jeans!!!
    Kram och du... ta det lugnt nu!
    Kram!!!

    SvaraRadera
  3. Ta det lugnt med paketen, jag hoppas att det blir för varmt för ullkofta till helgen i alla fall ;)

    SvaraRadera