söndag 15 april 2012

Till salu: Bloppis och swappis-passa på en del gamla finingar får flytta!

Pust! Nu har jag fotat en hel del. Talat förnuft med mig själv. Och bestämt mig! Passa på nu!

Följande plagg är till salu, några i första hand för swap och då står det så - men om det inte går- så är de förmodligen till salu istället... Alla mollysar är förstås äkta mollysar och väl omhändertagna. Finns det några skavanker jag sett så skriver jag det. Några är helt oanvända, andra använda men i fint skick...
Frakt tillkommer.Jag skickar utomlands.


 Har tagit bort de plagg som är sålda: men mycket fint finns kvar! 
Min mail: fiasdesign@live.se


1. Spoiler linne. Blått. Oanvänt. Stl. 3. Pris: 450kr
3. Alchemistry tunic. Ljusblått. Använd 2ggr. Stl. 2. Pris: 500kr
5. Delong coat. Porcelain.  Helt oanvänd! Stl. 4. (lite liten i storlek). Pris: 2500kr eller swap till en stl. 3.
9. Pointelle långärmad. Blå. Stl. 2. Använd men i fint skick. 250kr
11. Wigwam i grey. Så vacker! Stl. 2. Obetydligt använd.  650kr
12. Tiger of Sweden linne. Svart. Stl.M. Oanvänt (nypris 599kr). Pris: 250kr
13. Fonda Trousers. Velour. Pink. Stl. 3. Använda men i fint skick. Pris: 400kr
14. Deidress dress. Velour. Royal. Stl. 2. Använd men i fint skick. Pris: 600kr

15. Jersey tröja (har glömt namnet!) i rose. Stl.2. Använt men i fint skick. Pris: 300kr
17. Timeless dress/tunic i grått. Sicksackade kanter av mig. Stl. 2. SWAPPAS GÄRNA TILL EN STL.3. Annars: Pris: 600kr.
21. NU TILL SALU! Ruffle Sleeve tunic.  Superskick! Burn Baby burn. Stl. 2. 900kr

Först till kvarn, lämna en kommentar med mailadress (jag publicerar inte mailadressen) så kontaktar jag er. Så fort ett plagg är reserverat  (= någon sagt att de vill köpa det, inte bara att man är "intresserad av att ev. köpa...) så skriver jag det bredvid plagget. När det är betalt- står det sålt!

1.


3

5




9




12
13

14

15


17





21
 Pust! Det finns mer- men nu orkar jag inte mer för stunden!

Hoppas ni hittar något ni vill köpa! Shoppa! Shoppa!
Nu ska jag njuta av solen och sista lediga dagen innan jobbet börjar igen!

15 kommentarer:

  1. Sämsta Mollyköp? Det vet jag faktist inte på rak arm. Funderar och återkommer....
    Bästa semestertips däremot är väldigt enkelt! Skåne för bövelen! Hela jäkla skåne!
    Länkar! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag länkar till dig hos mig: http://shallowisthenew.blogspot.com/2012/04/bloppis-och-utlottning-hos-forbid-me.html

    Mitt dåligaste köp var Purl s/s top: den klädde mig inte alls.

    Semestertips kan jag knappt, har besökt Sverige bara några gånger! Med klart jag gillar Stockholms Gamla. Vid Stortorget finns en härligt kafé som heter Chokladkoppen.

    SvaraRadera
  3. Anna: Behåller min FoL, än så länge iaf. Hoppas du hittar en!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag har inget sämsta Molly köp, jag provar alltid plagget innan jag köper det.
    Semestertips är helt klart Gotland, med Fårö, naturen, raukar, Blå lagunen, Visby, allt är SÅ fint!!
    Har länkar med bilden på det fina armbandet!

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Jättesugen på din vackra wrap men jag har fabian halva garderoben full med wraps... Bloggar krånglar väldans för mig just nu men är jag kan så länkar jag till dig såklart! Värsta mollyköp... Det var min söta Fleur de lys, som jag fullkomligt älskade. I första tvätten (handtvätt dessutom) blev den rosarandig! De små broderade blommornas färg färgade av sig! När jag reklamerade den var den slutsåld!!! Efter något år kom en senare upplaga som jag raskt köpte men den satt inte alls lika bra :( så av 2 supersöta toppar så bidde det 0...
    Bästa semestertipset: Stockholms skärgård en sommarkväll eller en konsert i fantastiska Valhalla/Dalarna. Gärna med övernattning i närheten och en loppisturne på vägen hem:)
    Vad vill jag vinna, allt... Men linnet skulle vara fint i skärgården i sommar :) kramis! Loo

    SvaraRadera
  6. Jag skulle vilja köpa nr 21 om du inte swappat den? Pris? Armbandet skulle jag vilja vinna i utlottningen :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sofie!

      Nr 21 är i första hand öppen för swap och jag avvaktar lite innan jag bestämmer mig för om den istället blir till salu då jag gillar den skarpt.

      Återkommer i så fall till dig här i kommentarsfältet!

      Kram!

      Radera
  7. Mitt sämsta Molly- köp blev (tyvärr) en Lovely knit i bomull som bara växer och växer...Den fungerar bara första dagen efter tvätt :-( Mitt semestertips måste bli västkusten och då framförallt Lysekils röda klippor.
    Skulle bli superlycklig över att vinna Euphoria- parfymen.
    Hälsningar Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är med i utlottningen och har länkat till den i min blogg!
      Sämsta Mollyköp måste vara en tunika som heter något med "Dudette"....köpte den på Tradera.
      Hur vid som helst....väldigt osmickrande!
      Semestertips i Sverige är utan tvekan Höga Kusten.
      Dit räknar jag också Ulvön och Högbondens Fyr.
      Helt otroligt vackert.....så naturskönt.
      Kram Titti

      Radera
  8. Jag kastar in två lotter och håller tummarna stenhårt för att det superfina linnet (eller lipbalmen).
    Mitt sämsta Mollyköp måste vara en stickad klänning som jag jagade som en tok. Kommer inte på namnet men det var något år sedan och den hade en stor fjäril på ryggen. Betalade dyrt för den, fick hem den och jag såg inte klok ut i den. Sålde den för mycket mindre än jag gett, så sämre kan det knappast bli… :o)
    Mitt semestertips i Sverige är utan tvekan Gotland. En magisk ö som man dock helst ska besöka när det inte är semestersäsong. Vår eller höst är bäst. Helst ska man åka runt på ön och besöka små byar och avkrokar för där kan man hitta supermysiga caféer, hantverkare med öppna ateljéer och underbara badplatser. Visby innanför muren är också en upplevelse man inte får missa.
    Jag lägger en länk i högerspalten i min blogg. Kram!

    SvaraRadera
  9. Jag har inget mollyköp jag inte blivit nöjd med, provar alltid innan jag köper :)
    Mitt bästa semestertips i Sverige måste jag nog säga är västkusten och då främst Tylösand! I alla fall om man lyckas beställa fint väder :)
    Blev helt såld på läderarmbandet så det skulle jag bli riktigt glad om jag vann!

    Länkar :)

    Hälsningar ella

    SvaraRadera
  10. Hej Hej! Åh så fina priser du lottar ut. jag vill gärna ha 1 st lott, tack! Mitt bästa odd molly köp var en crem vit blus/tunika som jag köpte på en loppis för endast 45 kr! Det var ett riktigt kap! Jag har nämligen inga dåliga köp med odd molly. Jag älskar alla mina odd molly plagg!
    Håller tummarna!
    Kram
    Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hejsan! Jag vill jätte gärna vara med i din utlottning. jag har inga dåliga köp med odd molly. Ärv nöjd med alla mollysar. Men mitt tips är att åka till västervik på sommaren och campa med husvagn/stuga. Det är så mysigt!
    Kram
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Här var det mycket fint, men tyvärr i fel storlek. Jag har gjord ganska många dåliga köp, men då har det varit fel storlek.
    Kram

    SvaraRadera