tisdag 10 april 2012

Delong coat någon?


Ja, jag passade på att köpa denna fining från Lina när hon sålde sin. Eftersom alla sa att den var liten i storlek och jag tycker att jag ökat från en tvåa till en mer *hmrhmr* normal trea så antog vi att denna fyra skulle bli bra.

Men...den känns kanske lite stor? Framförallt LÅNG i ärmar och i "rocken". Känns rymlig bak i ryggen, är visserligen "begåvad" med svank, men tja...?! Jag ska prova den igen imorgon...medans jag funderar...MEN:


Jag funderar på att swappa denna till en stl. 3, helst i färgen porcelain men military är också möjligt. Någon som sitter på en trea och önskar sig en fyra?

Om det inte går, så kanske den är till salu. I så fall är priset 2900kr, vilket är lite mindre än vad jag gav för den. Den är helt oanvänd, bara provad, om nu någon undrar.

Men- jag vill ju helst swappa den till en trea då.

Lämna en kommentar med mailadress, så hör jag av mig. Publicerar inte mailadressen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar