torsdag 12 april 2012

I provrummets...

...avslöjande ljus inser jag att vem är det jag försöker lura? Ja, det måtte ju vara mig själv då för alla andra kan ju se det utan problem.... Huvva.

Men, samtidigt så står jag där i Tadaa i vintage turkost. En färg som jag har svårt för. Men ville ju se hur den kändes på, modellen alltså. De hade bara den färgen. Och...den var inte så dum...kanske? Även om mitt hjärta klappar för silky purple...men den finns ju då ingenstans!! Klänningen var klockren för övrigt, modellen wonderful -så är det bara.

Om någon VET var den finns i stl. TRE helst, 2 går men den sitter snyggare på om den är en  trea har jag konstaterat (ska inte lura mig själv mer nu)så tveka inte att hojta och säga till! Provade nämligen några billigare varianter och insåg att nix- de var då inte värda en krona på min kropp i alla fall.

Men mollyvärlden brukar ju ha koll- så vem vet var den finns? En lång Tadaa i silky purple då. Stl. 3. Please?

Kram!

4 kommentarer:

  1. Deep Fling? Eller kolla på Meinto.....Kram

    SvaraRadera
  2. Matilde har kanske kvar???
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ring Borgeby Kids & Friends i morgon. Jag har för mej att den fanns där, men jag är inte helt 100..
    Lycka till :-)

    SvaraRadera
  4. Kolla med Pavillionen i Karlstad. Vet inte om storleken finnes men de hade ett antal hängades framme när jag var där idag!

    SvaraRadera