söndag 22 april 2012

Idiotisk fråga?

Det finns inga dumma frågor. Hahaha, säger jag bara.

I fredags på jobbet fastnade vi i den otroliga frågan: Jeans (eller vanliga byxor med för den delen) som åker ned på rumpan- är de för små eller för stora?

Behöver jag ens säga att vi inte enades?

Och eftersom diskussionen måste vara en söndagshöjdare..så slänger jag ut den här! Vad anser ni? Om byxbaken åker ned på rumpan när du sätter dig ned eller du måste dra upp byxorna lite då och då under dagen- är byxorna för stora eller för små? Vi antog att byxorna för övrigt satt bra.

Det är alltså dags för lite trivialt tänkande här efter det viktiga inlägget innan.

Kom igen nu! :-) :-)

Kram!

Det här inlägget skulle ni fått läsa för längesedan. Men schemaläggningen fungerade inte alls? Vad 17?

Återkommer imorgon med vinnare i utlottningen- jag låter alla få chansen till 23.59 nu idag söndag 22 april.... :-)

9 kommentarer:

  1. Hhi. Ja det var vi inne på också. Men om byxan ansågs normal eller lite högre bak, och ändå åker ned när personen ifråga sätter sig...?

    Tänk vad mycket man tänka på.....

    :-)

    SvaraRadera
  2. Rent spontant tänker jaf för små!!!
    Men det kan ju bero på dålig passform också kanske. Brallor skaminte åka ner när man sätter sig ner.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nää, byxor ska inte åka ned på rumpan när man sätter sig! Men det är inte ovanligt att man får se det!

      Det är väl ofta så att passformen på byxor lämnar mycket att önska nuförtiden. Både för de som har "liten" rumpa och för de som har "stor" rumpa.

      Kram!

      Radera
  3. Tänker på att de måste vara för låga!!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ja, hu vad många rumpor man får se.... Inte alltid trevligt. Det måste ju vara nåt fel med passformen eller att tillverkaren inte begripit att man inte bara står upp hela dagarna. Själv stoppar jag ner ett linne i brallan.....

    SvaraRadera
  5. Själv tycker jag jeansen är för små om de åker ned när jag sätter mig. Eller så kan det bero på låg midja kanske? Svårt att säga egentligen. Tack för grattis hos mig:)
    kram

    SvaraRadera
  6. Har du dragit ngn vinnare än? Nyfiken :)

    SvaraRadera
  7. Funderade precis på samma sak ..ett par jeans åker ner när jag sätter mig ner funderat ett tag på om de är för små ? Men jag tror det ..och har precis börjat med att försöka gå ner lite i vikt så hoppas jag kan fortsätta använda mina jeans snart :)

    SvaraRadera