tisdag 15 maj 2012

Black or white?

Bild från Nordljus





Ja, vad är bäst? Svart eller vitt? Vitt eller svart? Vitt = opraktiskt men dösnyggt...Svart= praktiskt, snyggt men lite...deppigt?!

Ja,jo, jag behöver inget. Men shoppa mentalt kan man väl få göra. Dessutom så föll jag för den här, lite, när jag letade efter bra "toppar/blusar" till jeans...Har hittat en...

Och så sprang jag på den här:

Bild från Nordljus
En omlottklänning, stickad....tror jag dregglar lite faktiskt...men...det är ju den däringa vita färgen igen...hur praktisk är den....Men man kanske färga? Tänk er lite sandfärgad..? Eller mer vågat?

Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Jag röstar på VITT...de är fina bägge två.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Den vita är ett strå vassare än den svarta även om de var fina båda två. Kram!

    SvaraRadera