söndag 24 juni 2012

Ja se det skurar, ja se det skurar...

...det var väl roligt hurra! Nu är det sommar  nu är det sommar, som vi har önskat, hurra!

Och där lämnar jag den gamla visan därhän.

Det regnar, och det är visst klass ett varning utfärdad..Vi får nog inga  problem, vi ligger tillräckligt högt! Men sådär kul va.....
Barnen och jag laddar med film och spel, äldste sonen vill baka...han har börjat gilla att göra det.

Väntar på spänning på två paket. Ett med två reaplagg till barnen. Ett till mig med scarf och armband. Sitter ockdå o klurar på om le fleecedress kan vara något att skaffa å ha här? Men har för mig att jag läst att passformen var sådär?

Ha en go afton nu. Själv ska jag ta mig en dusch, lite te och läsa lite till i "Helgonet".

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar