måndag 4 juni 2012

Jag tror jag ångrar mig...

Jag vet, superfånigt.

Jag har sparat läääänge nu för att få längre hår. Men nu när det börjar närma sig...så tycker jag att jag ser för jävlig ut! Tycker inte att jag passar i det längre! Hade längre hår för 10 år sedan...men...tja, jag vete sjutton nu!

Så vad ska jag göra? Be frisören som jag snart ska till ge förslag på annan frisyr som är lite längre? Eller ska jag helt sonika be henne klippa som det var förr?? Hjälp- ge lite tankar och förslag!

Suck. Dessa i-landsproblem som dock är viktiga ändå just för en själv personligen (och kanske även för omgivningen....vem vet).

Så här ska jag i alla fall inte se ut....hihi.


Jag tror också att jag ångrar mig angående dagens klädsel. Inga tunna sommar-plagg..letar djupare i garderoben efter något varmare!

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Du har precis gjort som 75% av alla som sparat ut håret, insett att det inte var nån bra idé;)
    Be din frissa om en lite längre frisyr tycker jag......Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha- vad skönt att inte vara ensam då!

    Ska se vad hon säger! Synd att du inte finns närmare -har en känsla av att du är rak mot dina kunder- gillar sådana frisörer (och människor med för den delen- så länge inte det där "att vara rak" betyder att man gör andra illa, har en sådan på jobbet..inte så kul! Tänker bara på att säga sitt, utan eftertanke på hur det påverkar andra...)

    Vi får väl se vad hon säger...eller om jag fegar ut helt...!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Du kanske skulle träffa min fantastiska frisör. Hon är super, men hon finns i Haninge.....
    Vi bestämde tillsammans att klippa av allt mitt hår, och jag har aldrig ångrat mig. Har till och med fått komplimanger av främligar på stan. Så klipp av det!

    Mvh
    Anna

    SvaraRadera