torsdag 27 september 2012

Jävla skitavtal!!

Inte trodde jag att vi skulle få 10 000kr mer i månaden. Klart som fan.

Men detta- ett jävla pissavtal som inte ger nåt, mer än förbannade lärare och glada arbetsgivare! Är så besviken att jag nästan grinar. Fy FAN!

Gillar inte att svära så här- men jag hittar inga andra ord som fungerar just nu.

Lön är ju en sak, men den helvetes arbetsbelastningen har det inte gjorts ett dugg åt heller.

Nu tänker jag allvarligt överväga att hitta något annat jobb. Står farao hellre på ICA (inget illa ment till de som jobbar där) och får ha ett liv vid sidan om också. Ta hand om mina egna barn och orka umgås med min man med.

Har den jobbigaste klassen jag haft sedan jag började som lärare. Min käre rektor tycker att jag är så himla duktig och en superlärare. Men det syns INTE i min plånbok. Bara tomt smörande.

Så fruktansvärt besviken och ARG



1 kommentar: