måndag 22 oktober 2012

Usel dag

Idag undrar jag om jag borde gått ur sängen överhuvudtaget.

Inte var jag usel på något sätt, på jobbet. Men kände bara att humöret var skit- på ren svenska. Att jag sedan fick både hjärtklappning av ångest och ont i magen p.g.a att jag inte hunnit med det jag borde hunnit med för flera veckor sedan kändes inte heller så kul.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra -är urtrött- men måste skriva en sisådär 7-8 pedagogiska kartläggningar i vår sketna skolwebb och sedan lika många åtgärdsprogram....har redan avtalat med föräldrar att det ska skrivas och vad som ska skrivas, men måste ju göras också. Problemet är ju att jag aldrig hinner!!! Om jag väljer att sitta med detta under ett par timmar så står jag där med skägget i brevlådan dagen efter..då har jag inte hunnit med det andra! Jag är så urbota trött på detta. Hög arbetslöshet och så finns det hur j-a mycket jobb som helst att göra inom skolan! Jag menar, en lärarassistent som kan skriva in och så kontrollerar man efter, en som sorterar och gör en massa pappersjobb...vore ju underbart! Visst, inte något vem som helst kan göra men inte behöver man vara astronom heller...

Nu ska jag ta och krypa ned i sängen med en huvudvärkstablett.

Och Lillian- jag har mailat dig!

Sov en god natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar