söndag 21 oktober 2012

Varför o varför? Och en scarf-fråga.

Varför fastnar jag för siden?!

Jag är fullkomligt usel på att använda sidenplagg- förutom alla underklänningar då.

Egentligen är de jättesköna och snygga. Men ändå så blir de inte använda. Har haft en del sidenplagg som jag sålt. Ändå kan jag inte låta blir att kika på en del av sidenplaggen hos OM och längta. Tänka att de nog blir bra att ha på lagom-gå-bort-tillfällen, på jobbet kanske till och med!...och så fortsätter jag i mina tankar. Funderar på om jag ska investera i ett plagg ändå...Och så fortsätter jag i den stilen. Så fullkomligt vansinnigt helt enkelt. Vad är det som får en att tänka så?


Nu undrar jag också om ni som har Print woven scarf i powder tycker att det är en bra scarf som passar till mycket? Om ni tror att den kommer att hålla i flera säsonger?

Har span på en men funderar lite på om den är värd sitt pris. Vad tycker ni, ni som har den? Vet att det är många i Mollywood som har den.


Den har en fördel i sammanhanget dock. Den är ju trots allt inte i siden.

Kram.

4 kommentarer:

  1. Efter mycket tvekan, pga av priset, slog jag till på scarfen. Jag har den jämt! Såå skön och passar till mycket i min garderob. Kram Linsan

    SvaraRadera
  2. Jag älskar min sjal och tycker den passar till nästan allt! Supermjuk och varm eftersom det är lite osticksig ull i :) Dessutom har jag sidentrasan ovanför i almost black och älskar den för att man kan ha den både till fest och vardag. Annars har jag gjort som du; köpt, inte använt och sedan sålt (med förlust) mina silkeskläder. Men inte denna tror jag :)
    Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag älskar också sidenplaggen! Använder dom också iofs! Kram

    SvaraRadera
  4. Det sjal er så fint :-)
    Kram Tina

    SvaraRadera