onsdag 16 januari 2013

Mycket snack...

Jag tänkte gå hem i tid idag men blev visst kvar till halv fyra....

Vrålhungrig, och har tyvärr kastat i mig både onyttigt och mer nyttigt när jag kom hem. Tog emot en ny elev idag också. Det gick bra, skönt! Har delat ut tiderna till samtal också, så det är bara att börja ladda!

Inget paket ännu, men har fått kontakt med företaget som ska ta tag i det, de ska skicka nytt om det inte kommit imorgon. Skönt det iallafall. Hoppas jag....

Var urtrött i morse, blev för sent i går, men känner mig lite extra trött också. En säng på jobbet kanske?!

Idag fick jag iaf avisering av ett annat köp, från en webshop som vet vad de pysslar med. Ska se om jag hinner med att hämta ut det imorgon, å andra sidan ska det bli iskallt på fredag så plagget kanske ändå inte är lämpligt att svassa runt i då...

Vilket blaj-inlägg. Ni får väl stå ut....

Nu måste jag laga lite riktigt mat också. Här blir det kulinariska läckerheter såsom stekt kassler och pasta.

Kram!

1 kommentar: