torsdag 6 juni 2013

Tips på bra hotell i Göteborg?

Ska med barnen och maken till Legoland i sommar.  Vi behöver övernatta i Göteborg innan vi tar färjan, så är det någon som kan rekommendera ett schysst hotell? Vi är 2 vuxna och 3 barn i familjen och vill ha billigt men schysst om ni förstår vad jag menar. Inte ofräscht ställe men inte lyx heller....

Nationaldagen har annars avnjutits och jag längtar inte till jobbet imorgon. Efter jobbet ska jag skynda hem också för då ska det läggas "några" kvm gräs.....lär ha träningsvärk....men träning är ju bra! Tyger har inköpts- fast jag inte behöver  fler egentligen men vem kan motstå? Och så har jag ju en massa nya fina mönster att prova....

Kram- nu ska det sägas godnatt till äldre barn och så ska jag sy klart en tröja till en kollegas barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar