tisdag 13 augusti 2013

Det var då själva....

Har man otur eller otur?!

Första gången på evigheters evigheter som jag inte känt ångest inför att börja jobba. Första dagen kändes helt ok. Vi fick mycket tid att fixa ordning i klassrummet efter den sk. "städningen" som skulle ha skett. Nu var det inte så städat som det skulle varit men ja,ja. Dock fick jag fönstren putsade- det är första gången på mer än 10 år det! Det går framåt....

På eftermiddagen började jag känna att det brände i halsen. Jaså, är magen igång igen tänkte jag. Konstigt, jag som inte känner mig ett dugg stressad? På väg hem- nu gjorde det ont....Ikväll. Frusen. Ont i halsen sådär vidrigt. Värk i knän. Fy fabian.

Har försökt packa väskan och tänka smart. Tur att vi fått lyxen av enkelrum. För jag ska på 2 dagars konferens och om jag inte får feber är det ju inte läge att bli sjuk liksom. Det har hänt mig en gång förut, att jag blivit sjuk de här första dagarna. Men tänkte att det händer väl inte igen?

Nåja, har försökt dricka varmt te, trots att det gör ont vid varenda klunk, och hällt i mig c-vitamin. Håll tummarna för mig att det går över imorgon! Till på köpet ska vi ta kort som ska ut på hemsidan också....Bli väl lysande...

Kram på er och har ni några tummar över så håll dem för mig är ni snälla! Nu ska jag försöka sova bort eländet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar