måndag 12 augusti 2013

Sista semesterdagen

Ja så var det dags igen då. Vädret är lika ombytligt som mitt humör- nä, det var inte sant. Ombytligt är vädret, men jag är på förvånansvärt okej humör. Får väl se om jag kan somna ikväll...Hade megahuvudvärk igår och var tvungen att gå upp kl. halv två och ta migränmedicin...Vill helst slippa det ikväll...

Idag har jag träffat "´sören" som dottern säger. Fått klippa bort lite sommarslitet. Maken mår fortfarande dåligt och har idag i princip endast orkat skjutsa sonen till hockeyträning. Jag ska cykla med andra sonen till fotbollsträning. När han tränar hade jag tänkt pw. Om nu vädrets gudar kan vara lite snälla mot mig? Klart jag kan gå i ösregn men det är himla mycket trevligare om det inte regnar liksom...

Stannade en stund i vårt centrum efter klippningen- letade hårsnoddar och cc-kräm. Gick sådär va...Hårsnoddar hittade jag för 10kr i blåa färger. Går väl bra. CC-kräm, Lumenes ska vara bra, hittade jag tester på och nä, tycker den "lägger" sig i de (få) rynkor jag har. Och färgerna var konstiga. Den som hette deep var den som var närmast mig?! Måste ha med solbrännan att göra då för jag är då inte mörk normalt sett. Nej, det blev inget köp. Jag har ju inte så mycket smink när jag jobbar och det var ju därför jag tänkte att denna CC måste ju då vara en hit för mig. Allt på en gång!  Men- Får hålla mig till BB om jag ids.Oftast är det bara lite concealer och mineralpuder som gäller för mig.


Ha en skön måndagskväll! Här ska det njutas av de sista skälvande timmarna i "frihet". ;-)

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar