tisdag 20 augusti 2013

Host, host...

Ja här har det varit tyst. Irl också, i helgen iaf. På söndagen kom rösten tillbaka. Men att ha ett jobb där man pratar hela tiden/ofta....ja det ger ju vissa effekter...det är svårt att sitta och planera tillsammans utan att säga något....eller att leda en klass....haha. Idag låter jag inte så bra...och hostar så jag tror jag ska dö...Vaknar vid fyra-tiden på natten och sedan ligger jag och hostar...inget hjälper.  Att jag sedan blir andfådd av minsta lilla, som att prata och gå samtidigt...., känns inte heller så bra. Går också och småsvettas...(inte så fräscht men inte i floder utan så att man känner sig fuktig över kroppen...inte sådan där rinnsvett från armhålan liksom ;-) )

Vet faktiskt inte vad jag ska göra. Har verkligen inte tid att sitta på VC och häcka en förmiddag. Inte brukar de heller göra något- man måste oftast ha hostat i 2-3 veckor innan de ens bryr sig.

Några tips någon? Hur ska jag bli av med detta elände?

Har ju massor av roliga projekt och teman på gång som jag inte vill missa på jobbet!

Nu ska jag knyta mig istället. Och så har jag ju fått gnälla lite, det kanske gör det mer uthärdligt?!

Go´natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar