måndag 7 oktober 2013

Göra som strutsen...

Köra huvudet i sanden och hoppas att det försvinner av sig själv?!

Är så trött på strul. Datorstrul. J-a f-b sket odjursstrul. (Fällor inköpta och uppsatta. Men är faran över...? Misstänker att det ändå lutar åt Anticimex sedan? Vem vet?) Aldrig-frisk-strul. Suga-musten-ur-mig-jobb-strul. Hjälpperson -i-klassrummet-borta- strul.

Och så på köpet så har jag ont i halsen idag. Vad 17?!

Samtidigt som jag inte känner att jag kan vara borta en dag från jobbet, så känner jag att jag skulle vilja dra täcket över huvudet och bara glömma bort att det finns. Vill inte se ett j-a åtgärdsprogram till. Vill inte jaga föräldrar för att de ska komma till utvecklingssamtal. Vill inte få några fler direktiv från förvaltningen. Bråka mer med tekniken. Less....

Gnällinlägg. Japp. Men så känns det kanske bättre sedan?

Nu tar jag och släpar mig i säng. Och drömmer om att de nedrans odjuren bara försvinner poff! och att jag är pigg som en mört.

Go´natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar