onsdag 9 oktober 2013

Lite lipstick = ....vilken färg egentligen?

Funderar lite på ett plagg. En molly faktiskt. ;-)

Funderar på winter rose- men den verkar väldigt ljusrosa? Eller?

Funderar då på lite lipstick. Är den röd eller rosa? Ljust läppstift = vaddå?! Tycker att det ser ut som om den drar lite lite åt rosa men det är svårt att se på en dator och jag har inte lyckats hitta något i den färgen i lokala shoppen.

Någon som vet?

Annars ska jag försöka hoppa i säng tidigt i dag. Har en envis huvudvärk som inte vill ge med sig...

Ha det gott!

7 kommentarer:

  1. Lite lipstick är en härlig rosa färg :) Hoppas att huvudvärken släpper!

    SvaraRadera
  2. Illigt rosa skulle jag nog säga om färgen lite lipstick.
    Krya på dig och kram

    SvaraRadera
  3. jag skulle säga att den är rosa efter att ha sett några i den färgen på kids&friends. Riktigt attlså kan man säga neonrosa fast det inte finns?

    SvaraRadera
  4. Har ingen aning! Är lätt ointresserad av Mollysar just nu! Sparar kosingen till tatueringen i stället! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja. Är väl egentligen bara en slump att jag såg dressen och att det var en molly. Surfade runt och sprang på den och såg att det var en molly efter. Men eftersom jag är en sucker för velour under höst och vinter så började jag fundera!

      Klart du ska spara slantarna till tatueringen istället! Hade jag bara våga så skulle jag tatuera mig också. Men är livrädd för att det ska göra asont och så ska jag inte kunna slutföra det....

      Kram!

      Radera
  5. Varmt röd-rosa är velourdressen, hänger i garderoben.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Den är rosaröd, men mer rosa än röd.
    Kram!

    SvaraRadera