fredag 27 december 2013

Jag måtte varit väldigt snäll...?

Tänkte först att det tycktes synd om mig p.g.a. tumeländet. Men maken hade köpt klapparna innan den händelsen.

Fick precis det jag önskat mest. Och en sak jag också behövde, av allergiskäl.

Denna var av allergiskäl.

Maken lyckades också få tag i den större förpackningen som är lite mer ekonomisk...

Men det här var vad jag önskat mest, men inte trott att jag skulle få...

Efva Attlings Miss Butterfly. Som jag suktat efter läääänge. Den hänger numera runt min hals! Finns en liten historia att berätta om köpet som maken berättade. Men den tar jag och sparar.

Alla verkade nöjda efter julaftonen. Nöjda barn och nöjda vuxna. Sedan träffades vi igen på juldagen och åt kalkon. Mums! Särskilt efter julmaten dagen innan...

Dagen idag (eller igår är det ju nu, har inte somnat ännu..) var vi hos svärmor och åt och fikade. Är stoppmätt...

Tummen är iaf bättre och nedrans vad bra jag blivit på att använda handens övriga fingrar. Det enda som jag inte lyckats med hittills är dock att knäppa bh:n....haha. Tummen är inte användbar ännu. Resterna av nageln är snyggt dekorerad av mörkrött bling-bling lack från Essie. Där lär det få sitta. Inte en chans att jag kommer i närheten av den med nagelborttagningsmedel....!

Hann inte med ett God Jul-inlägg. Så jag önskar God Fortsättning!

Kram!

Nu ska jag sova....



1 kommentar: