fredag 20 december 2013

På väg till julavslutning.


Tjoho! Nu är det dags för lite semester! Har längtat som en tok. Men hur jobbig min klass än är så visst tusan kommer jag sakna dem. Tillbringar man 6 timmar om dagen med en grupp så...

Men! Behöver ledigt. Så det ska bli skönt.

Egna barnen på sin avslutning (inga föräldrar där, de har ingen aula eller stor idrottssal). Dotterns första julavslutning. Vad fort det gick. Hon har redan gått ett halvår på sexårs!

Nåja, vid halv ett snåret idag sitter jag och äter förhoppningsvis god smörgåstårta och njuter med övriga kollegor innan det är dags att bege sig hemåt. Stänga dörren till klassrummet, men innan dess se sig om och ja, hur mycket jag än klagar så trivs jag på just min arbetsplats. Bra chef. Bra kollegor. Och jag har antagit en liten utmaning. Ett litet kliv som också förhoppningsvis innebär lite extra lönelyft sen också.. Hur det känns får jag se i januari.

Kram och ha en skön fredag!

Och så fastnade jag och barnen med bl.a. den här i helgen. Haha. Längesedan jag lyssnade på den.

Av obskyr anledning går det inte att få länken som jag vill.

Men: ÖKEN

Have fun!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar