torsdag 19 december 2013

Föräldramatch...

mot sonens innebandylag ikväll.

Tror ni jag kunde motstå det? Gammal innebandyspelare som man är...?

Herrejisses vad kul det var och herregud vad dålig kondis man har!

Inser omgående att jag nu har moroten till att ta tag i träningen igen. Och hur jag har saknat att spela. Det är ju så sjukt roligt!

Barnen vann med 5-4. Själv gjorde jag ett mål. Kändes skönt och så tyckte sonen att det var kul också att mamma gjorde mål...Han stod nämligen i föräldrarnas mål eftersom han är en av målvakterna i laget. Han kan spela ute också men verkar föredra målis.

Nå, när det hela var över och jag var på g in i duschen så passade jag på att prova lite bliss-produkter. Fick ju en massa på köpet. Först triple oxygen rengöring. Sedan mask. Medan den verkade så gnodde jag in hela mig med Lemon and Sage bodyscrub. Efter duschen var det ögon och fuktkräm i oxygen-serien och bodybutter Lemon and Sage på kroppen. Len som en barnrumpa är jag. :-)

Vi får se vad ansiktet säger. Kan ju bli protester.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar